poniedziałek, 21 listopada 2011

Copenhagen-update

Do Kopenhagi zawitaliśmy o 9 rano. Po szybkim śniadanku udaliśmy się na spotkanie do siedziby Group 88, gdzie przeprowadziliśmy wywiad z właścicielem, kupcem, Robertem z PR oraz stażystką. Następnie odwiedziliśmy wszystkie sklepy należące do Group 88, to znaczy: Gucci, Burberry, Bottega Veneta, Mulberry, sklepy Burberry, D&G, Armani Collezioni w domu handlowym Illum, oraz concept store o nazwie "Collage". W każdym ze sklepów mieliśmy okazję porozmawiac z ich managerem/kupcem oraz zadac pytania potrzebne nam do napisania projektu. Marka Mulberry niewątpliwe zyskała w moich oczach pod względem ceny do jakości produktu, wystroju sklepu i obsługi klienta oraz połączeniu klasyki i funkcjonalności z najnowszymi trendami. Natomiast tańsza linia Dolce & Gabbana -D&G to jedno wielkie rozczarowanie. Ubrania i jakośc nie warta swojej ceny, bazar w głębi Rosji okraszony drogą metką projektanta. 
Poniżej kilka zdjęc z miejsc, które odwiedziliśmy.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz