wtorek, 15 listopada 2011

Tydzień 12

Poniedziałek przywitaliśmy pracą nad projektem "Kopenhaga-Stockholm-Mulberry", a dalszą częśc tygodnia poświęciliśmy nowym zajęciom, które odbędą się jednocześnie z Fashion Retail Marketing, a mianowicie Visual Communication. Chyba każdy z nas czekał z niecierpliwością na ten przedmiot. Reklamy, kampanie, sesje zdjęciowe, fotografia i design. Na wstępnie dostało nam się 6 projektów do zrobienia, a między innym stworzenie tańszej linii wybranej marki luksusowej (moja grupa pracuje nad Bottega Veneta), przygotowanie jej profilu graficznego, strony internetowej, kampanii ( zabawa w studiu fotograficznym:-) ),a nawet papierowej torby na zakupy. Do tego 10-stronicowy esej-projekt na temat wybranego fotografa i jego pracy oraz klientów plus troszkę nudnej teorii do opracowania:-)Uhuuu czy już wspominałam jak bardzo lubię moją uczelnię:-)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz