wtorek, 25 października 2011

Inspiracje- leather obsession

Mam ostatnio bzika na punkcie skórzanych ubrań. Podoba mi się łączenie ciężkiej faktury skóry np. z wełnianym swetrem lub szyfonową koszulą. Uwielbiam także skórzane dodatki w postaci wykończeń różnych ubrań. Na mojej liście "kup mi, kup mi" są skórzane czarne spodnie, czarna skórzana spódnica koniecznie z suwakami (moje następne zboczenie suwaki, najlepiej z tyłu w górnej części pleców sukienek i bluzek, z przodu imitujące kieszenie spódnicy oraz koniecznie przy dole nogawki w spodniach i leginsach:-) ) oraz czarna koszula z Oasis ze skórzanymi wykończeniami. Wpadła mi w oko czerwona skórzana spódniczka, oczywiście z Mango:-) Nie wiem jak tak wyrazisty ubiór odbiorą polskie ulice, ale w końcu moda jak i miłośc- nie wybiera:-)
Poniżej jedna z moich ulubionych blogerek the-northernlight.com w czerwonych spodniach COS. Moja spódniczka jako gwiazda sesji katalogowej Mango oraz koszula ze skórzanymi wykończeniami Oasis. 
Kiedy ten Mikołaj???????





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz