piątek, 2 grudnia 2011

Tydzień 14

Do połowy stycznia mamy wyjątkowo dwa przedmioty jednocześnie, przy czym Fashion Retail Marketing obejmuje w większości pracę własną. W tym tygodniu zajęliśmy się Visual Communication i naszym kolejnym projektem, a mianowicie stworzenie sub-brand dla wybranej marki. Moja 4 -osobowa grupa skupiła się na nowej młodszej i świeższej linii Bottega Veneta, którą nazwaliśmy Cortile Veneta, co z włoskiego oznacza Venetiański dziedziniec (Veneta to region we Włoszech, gdzie powstała marka). Chyba ciężko mi już myślec w ojczystym języku, gdyż tłumaczenie nie brzmi zbyt dobrze:-). W poniedziałek musieliśmy zaprezentowac nasz pomysł i koncept, grupę docelową oraz profil graficzny naszej linii, łącznie z nowym logo, trzcionką, paletą kolorów itp stworzonkami o których ja nie mam zielonego pojęcia. Całośc pracy ma byc wykonana w programie InDesign i Photoshop,więc ja trzymam się z daleka. Wszystko co komputerowe jest mi obce, pozostaje mi, więc rola pomysłodawcy. Dalsza częśc projektu polega na zaprojektowaniu strony internetowej, kampanii oraz folderów reklamowych oraz papierowej torby na ubrania i innych gadżetów. W połowie stycznia po końcowych prezentacjach ma byc zorganizowana wystawa naszych prac:-) 
W czwartek zrobiliśmy sesję fotograficzną naszej linii ubrań w uczelnianym studiu. Razem z 2 koleżankami przyjęłyśmy rolę modelek, każda wygrzebała z szafy masę ubrań i dodatków, które miały odzwierciedlac styl Cortile Veneta. Wybór stylizacji, makijażu oraz fryzur okazał się świetną zabawą. Sesja nie jest jeszcze skończona,więc czeka nas powtórka,a potem praca z photoshopem. Piątkowe zajęcia przeprowadzone były przez panią zajmującą się programowaniem i projektowaniem stron internetowych. Nie należały one do najciekawszych, więc chroniąc się przed samodestrukcją ulotniłam się z połowy zajęc:-) Rozpisałam się jak zwykle, ale za dużo się dzieje:-))) Poza uczelnią zimno, szaro, pada, a na dodatek wszyscy przystojniacy pochowali się pod ziemie, albo mnie znudziły się już bogactwa naturalne Szwecji:-)
Udanego weekendu Polsko!!!!!!!!!

Nasze logo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz