wtorek, 20 września 2011

Tydzień 4

Dziś znów zawitali do nas goście Pani Profesor Margaret Bruce z Manchester Business School oraz Katrin, była studentka mojego uniwersytetu, która miała swoje nawet "15 minut" w Nowym Yorku. Moją prace licencjacką pisałam na temat "Fashion phenomenon in the UK and USA" i jedną z pozycji o którą się oparłam była książka pani Margaret "Fashion Marketing.Contemporary issues". Miło było poznac ją osobiście. Opowieści Katrin z Nowego Yorku okazały się jednak o wiele ciekawsze, bo takie prawdziwe... Pracowała jako Brand Manager & PR dla szwedzkiej firmy Etan produkującej luksusowe koszule męskie. Osiągnęła naprawdę dużo, postawiono jej ogromna poprzeczkę. Jak dla mnie nie do przeskoczenia, ale jej się udało.Poznała wielu wpływowych ludzi, gwiazdy filmowe, współpracowała z magazynami, podróżowała ciągle po U.S.A i Kanadzie. Życie bajka, lecz nie do końca, jej ciężka praca i stres zostały przypieczętowane zwolnieniem. Czasy recesji w Ameryce zbierają żniwa nawet na najlepszych. Nie zawsze to "glamorous life" jest takie cudowne. I chyba znowu się potwierdza,że kariera w Ameryce jest dla tych, którzy mają twardy tyłek i mocne nerwy. Good luck to myself!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz